معماری

معماری

معماری

معماری

معماری

معماری یعنی خلق و سازماندهی فضاها، فضاهایی که ممکن است هرکدام القا کننده حالتی خاص در مخاطب خود باشند.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
رسپینا را بر روی آندروید دنبال کنید

چند روزه خیلی جاها میبینم که

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۴۱ ب.ظ

چند روزه خیلی جاها میبینم که :
میگن مهندس معماریم :|:|
چی می خونی ؟ مهندسی معماری :|:|
می خوای بری کجا کار کنی : دفتر فنی مهندسی :|:|
.
عزیز من . بانوی من . آقای من !!!!
.
شما معــــماری .
رشته ات معماریست .
جای که باید در انتها بری کار کنی : آتلیه معماری است .
.
معماری مهندسی نیست .
معماری گرافیک نیست .
معماری مادر تمامی رشته هاست .
شما مهندس نیستی .
شما خالقی .
قبل از تمامی این رشته ها انسان نخستین معماری را کشف کرد .
در غار , تمدن را رقم زد - با چوب و برگ بام ساخت و .....
.
دوست من . عزیز من . معماری در ابتدای تمامی رشته هاست و خود مستقل است . نگویید مهندس معماریم - بگویید معماریم .
معماری یعنی آغاز .
معماری یعنی هنر .
معماری یعنی خلاقیت .
معماری یعنی دو تا دوتای حسی و هنری و غریزی .
معماری یعنی دانش مهندسی و خلق هنری .
.
معماری متوسط ندارد که مهندس خطابش کنی .
.
متن از Mohamadreza
این نوشته از خودم و ذهن شاید کوچکم باشد و شاید ذهنی بی انتها که نمیداند با هذیان هایش چه کند .............
اگر موافقید بودید اشتراک گذاری کنید .اگر کپی هم کردید یه خواهش دارم : این هشتگ را زیرش به عنوان پدیدار اضافه کنید تا تعلقش حفظ شود ...
‪#‎MR39100‬
  • مسعود

نظرات  (۱)

لاااااااااااااااایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی